کراچی: باشو امام بارگاہ کے صدر غلام رضا بغدادی، ناصبی دہشتگردوں کی فائرنگ سے شدید زخمی

Posted: 09/01/2012 in All News, Breaking News, Important News, Local News, Pakistan & Kashmir, Religious / Celebrating News

  کراچی کے علاقے کھڈہ مارکیٹ کی نزدیک کالعدم ملک دشمن جماعت سپاہ صحابہ کے مُسلح دہشتگردوں نے فائرنگ کرکے شیعہ نوجوان غلام رضا کو زخمی کردیا اطلاعات کے مطابق 35 سالہ شیعہ نوجوان غلام رضا ولد غلام عباس کو کالعدم دہشت گرد گروہ سپاہ صحابہ اور لشکر جحنگوی کے ناصبی وہابی دہشت گردوں نےکراچی کے علاقے کھڈہ مارکیٹ نیا آباد کے مقام پر اپنی ناپاک دہشتگردی کا نشانہ بنایا۔زخمی شیعہ نوجوان غلام رضا ولد غلام عباس کو زخمی حالت میں سول اسپتال منتقل کردیا گیا۔ مزید اطلاعات موصول ہورہی ہے کہ زخمی نوجوان کے ساتھ اُن کی پھوپھی بھی تھی جو شدید زخمی ہوگی ہے۔ جن کا آپریشن سول اسپتال میں جاری ہے۔ زخمی نوجوان غلام رضا ولد غلام عباس بغدادی کے باشو امام بارگاہ کے صدر ہیں۔

واضع رہے کہ گزشتہ ہفتے سپاہ صحابہ کے دہشتگردوں نے عسکری رضا کو فائرنگ کرکے شہید کردیا تھا جس کے بعد ملت تشیع کا شدید رد عمل سامنے آیا تھا۔ مگر گرنر سندھ اور کالعدم سپاہ صحابہ کے دہشتگردوں کی گُٹھ جوڑ کی وجہ سے ابھی تک حکومت دہشتگردوں کے خلاف کاروائی سے گریز کررہی ہے جس کی وجہ سے معصوم شیعہ عوام مسلسل نشانہ بن رہے ہے ۔دوسری جانب کالعدم دہشت گرد گروہ سپاہ صحابہ اور لشکر جحنگوی کے ناصبی وہابی دہشت گردوں نے جامعہ مسجد نور ایمان کے ٹرسٹی کو عاءشہ منزل کے قریب دہشت گردی کا نشانہ بنایا تاہم وہ ناصبی دہشتگردوں کے حملے میں محفوظ رہے ۔

Comments are closed.