لاہور میں ٣٢ سالہ سید مشکور حسین ساتھی سمیت شہید -گلگت میں ڈی ایس پی ابراہیم شہید

Posted: 05/01/2012 in All News, Breaking News, Important News, Local News, Pakistan & Kashmir, Religious / Celebrating News

لاہور کے علاقے امامیہ کالونی میں شرپسند دہشتگردوں کی فائرنگ کے نتیجے میں ٣٢ سالہ شیعہ مومن سید مشکور حسین اپنے ایک ساتھی سمیت شہید کر دیا گیا ۔ مزید اطلاعات کے مطابق شہید ہونے والے سید مشکور حسین لاہور کی ماتمی انجمن سنگت اسیر شام کے سالار کے بھائی تهے۔ کالعدم ملک دشمن سپاہ صحابہ کے فرقہ پرست دہشتگردوں نے شہید مشکور حسین کو لاہور کے علاقے امامیہ کالونی میں نشانہ بنایا۔ اندھا دھند فائرنگ میں سید مشکور حسین اپنے ایک ساتھ سمیت شہید ہوگئے۔ عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ مشکور حسین پر موٹر سائیکل سوا حملہ آوروں نے فائرنگ کی جبکہ فائرنگ کی آواز سن کر باہر آنے والے ایک دکاندار کو بھی حملہ آوروں نے گولیاں مار دیں ۔دوسرا جان بحق ہونے والا نوجوان اہل سنت برادری سے تعلق رکھتا تھا مشکور حسین کی نماز جنازہ امامیہ کالونی میں ادا کر دی گئی ہے جہاں سیکڑوں سوگواروں نے نماز جنازہ میں شرکت کی ۔

ادهر گلگت سے ملنے والی اطلاعات کے مطابق گلگت میں شرپسند عناصر کی دہشتگردی کے نتیجے میں ایک شیعہ مومن ڈی ایس پی ابراہیم شہید ہوگئے ہے . مزید اطلاعات کے مطابق ڈی ایس پی ایوینوسٹیکیشن ونگ محمد ابراہیم  اپنے روز مرہ مصروفیات کے مطابق کشروٹ لنک روڈ مین اپنے گھر سے نکل رہے تھے کہ مُسلح دہشتگردوں نے اندھا دھند فائرنگ شروع کردی جس سے  ڈی ایس پی ایوینوسٹیکیشن ونگ محمد ابراہیم  زخمی ہوگئے۔  ڈی ایس پی ایوینوسٹیکیشن ونگ محمد ابراہیم  کو اُن کے ڈرائیور اسپتال پہچایا مگر وہ راستے میں زخموں کا تاب نه لاتے هوئے شہید ہوگئے .

Comments are closed.